Escola ConCiencia

1. Hara.
Postura fàcil.
Braç esquerre darrere..
Braç dret estès al capdavant, mà recta. Ulls oberts fixos en un punt. Inhala i pronuncia Hara mentre portes el punt del melic cap a dins.

2. Arc de Llum.
Postura fàcil.
Braços estesos a 60 º
Dits doblegats excepte polze. Ulls tancats, mirada en les celles. Respiració de foc. Acabar unint polzes, resta de dits estesos. Aplicar Mulabhanda

3. Sat Kriya
Postura de roca.
Mans entrecreuades per sobre del cap excepte el dit índex. Ulls tancats, mirada en les celles. Repeteix "Sat". Porta el melic cap a dins. Repeteix "Nam" i relaxa l'abdomen. Finalitza inhalant, estirant-te bé i aplicant Mulalhanda

.

Escola ConCiencia, partint de la visió holística de l'ésser humà i partint de que tot canvi part del canvi personal, ofereix el Programa Trèvol amb la intenció de fer un acompanyament a les persones per a l'assoliment dels seus objectius.

Aplicarem de manera creativa i eclèctica diferents tècniques en un ambient de Confidencialitat, Amor i Respecte.

Objetiu:
Aconseguir l'objectiu personal , professional , marcat per la persona a l'inici del programa.
Aquest objectiu pot ser del àmbit físic : vull aprovar les oposicions, vull incorporar i mantenir una dieta alimentària més sana o bé un esport en la meva vida; vull portar a terme el meu projecte, etc.

Potser l'objectiu s'emmarqui en l' àmbit emocional:
vull una estabilitat emocional sense parella;
vull tenir parella;
vull ser feliç cada dia de la meva vida,
vull deixar d'estar sempre "depre";
vull un espai per treure les meves emocions;
vull perdonar i perdonar-me, etc.

O bé pertànyer a un àmbit més mental:
vull tenir pensaments més positius;
vull canviar la percepció que tinc de mi mateix;
vull canviar les creences de fracàs que tinc;
vull descobrir el meu propòsit a la vida, etc.

Tots nostre objectius tenen un percentatge més o menys elevat dels diferents nivells: físic, emocional, mental i espiritual .

Metodologia:
Es treballa creant una dinàmica de grup (grups reduïts) aplicant la tecnologia iòguica (asanas, pranayames, meditacions amb i sense mantres, etc) i tècniques psicològiques (potencial mental, visualització creativa, anàlisi transaccional, bioenergètica, role playing, etc)
També aplicant la pregunta estratègica del coaching o com a fil conductor de la dinàmica de grup.

Durada i horari:
Curs 2013-14: de setembre a juliol. 20 hores. Es realitzarà un cop al mes.
Programa Trèvol mensual: 4t dissabte de cada mes.
Horari: de 10 h a 14 h i de 16 h a 20 h

Podeu consultar i confirmar les dates al calendari d'activitats

Novetat:
skype
També t'oferim la possibilitat de fer entrevistes amb vídeoconferència, a través de Skype. Més Informació

Inscripció i preu:
Per confirmar la inscripció s'ha d'ingressar la primera quota (88 €) al compte
1491 0001 292034275723 de Triodos Bank
amb el concepte “nom, cognom, curs o programa al que s'inscriu”, i enviar un e-mail amb el comprovant de l'ingrés, el nom i cognoms, e-mail i telèfon de contacte a
info@escolaconciencia.com

o bé trucant personalment al tel. 650 94 24 87

99 € / mes.