Escola ConCiencia

Cat | Esp
Programa "Canviem el món
canviant el naixement"

Acompanyament al part natural i/o conscient (a casa o a l'hospital)

Escola ConCiencia inicia els seus primers passos amb aquest programa. És el seu programa per excel · lència, on comença tot: la Vida . És en la llavor on està contingut tot el potencial humà.

De com sigui la concepció, l'embaràs, el part i post part, així com l'educació molt especialment els 3 primers anys de vida, ens atrevirem a pronosticar si serà més sana, feliç i santa la vida d'aquest nou ésser humà.

Des de l'Escola ConCiencia rebem el nen o nena com si es tractés d'un ésser diví que ve a la terra a tenir una experiència humana.

L'objectiu del programa és l'acompanyament físic, emocional, mental i espiritual a la mare fins arribar a donar a llum i durant els 40 primers dies, respectant el que vol, com ho vol i quan ho vol. El propòsit és tenir un part conscient, amorós i respectuós tant per a la mare com per al fill / a.

En aquest procés entenem que l'acompanyament és extensible a la parella o nucli familiar perquè tots els membres del sistema familiar intervenen en un grau o un altre per rebre amb èxit al nadó. En cap cas substituïm el marit o parella, metge, ginecòleg o llevadora.

Aquest programa està dirigit a totes les tipologies familiars existents en l'actualitat (família tradicional, monoparental, amb nens en adopció, parelles del mateix sexe, etc).

1. 2 o 3 entrevistes a l'inici de l'embaràs (en cas que la demanda sigui abans de la concepció afegim una altra entrevista).
  2. Entre el 5è i 6è mes, de 2 a 3 dies, immersió In Situ a la casa familiar a demanda de la família (conèixer la llevadora, visionat de vídeos i diàleg familiar, meditació en família, etc ...)
  3. Una setmana abans de la data prevista al part i una setmana després de nou immersió In Situ a la família (a demanda de la familia).

Durant tot aquest període estic disponible per telèfon i correu electrònic per seguiment si és necessari.

Novetat:

Programa de cap de semana:

Aquest programa de cap de setmana compta amb la col·laboració de la doctora Ana Ferreiro, des de la seva experiència com a metge i com a mare que ha donat a llum amb l'acompanyament del programa d'Escola ConCiencia.

Durada i horari:

Consultar dates i horari al calendari d'activitats.

Inscripció i preu:
Per confirmar la inscripció s'ha d' ingressar el 25% de l'import al compte
1491 0001 292034275723 de Triodos Bank
amb el concepte “nom, cognom, curs o programa al que s'inscriu”, i enviar un e-mail amb el comprovant de l'ingrés, el nom i cognoms, telèfon de contacte i e-mail a
info@escolaconciencia.com

Preu: 118 €

Regal d'una entrevista personalizada prèvia o posterior al curs
per a tots els participants.

Contacta amb nosaltres:

Escola ConCiencia:
Consell de Cent, 314, 6º 1ª. Barcelona
(entre Pg. de Gràcia i c. Pau Claris)

info@escolaconciencia.com

Coordina i dirigeix:
Yolanda Artero Coach i Psicòloga nº 06.630 (Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya). Professora de Ioga per AEKY (Associació Espanyola de Kundalini Ioga). Màster en Mediació Terapèutica Corporal per la UB.

Escola ConCiencia és membre d'AEKY, Asociación Española de Kundalini Yoga.AEKY