Escola ConCiencia

Cat | Esp
Programa "Jo puc, tu pots:
aconseguir allò que vols"

Procés cap a la Prosperitat

Des de l'Escola Consciència sabem que som rics per naturalesa.
Durant la nostra educació, a mesura que hem anat creixent, hem tingut moltes influències a través de la nostra família, l'escola, la universitat, els amics, la professió i no sempre ens han connectat amb aquest veritable principi de riquesa i abundància .

Que tot està en nosaltres i que només necessitem descobrir, recordar i reconèixer, serà un treball que moltes vegades farem d'adults si volem ser feliços i aconseguir la nostra plenitud de vida.

La ment és un instrument molt valuós al nostre servei i tota persona amb èxit la potencia i enforteix. Aquest programa et proporciona els recursos per fer una programació mental eficaç i aconseguir allò que anheles profundament .

Objectiu:

Descobrir el significat de prosperitat (perfil de la persona pròspera), descobrir els obstacles (missatges, creences, etc) que ens impedeixen ser pròspers i oferir les eines (programació, projecció, concentració, etc.) per aconseguir allò que volem.

Metodologia:
Treball individual i en grup utilitzant la indagació, la reflexió i la introspecció des de la perspectiva de la psicologia i el ioga.

• Exposició i anàlisi dels diferents apartats del programa.
  • Interacció en el grup a través d'aportacions i preguntes.
  • Visualització creativa. Lliure exposició de l'experiència individual
  • Pràctica de tècniques de potencial mental i d'altres exercicis creatius .
  • Pràctica de kriyas i meditacions sobre prosperitat.
  • Qüestionari individual

Data i horari:

Podeu consultar i confirmar les dates al calendari d'activitats

Regal d'una entrevista personalizada prèvia o posterior al curs
per a tots els participants.

Inscripció i preu:
Per confirmar la inscripció s'ha d'ingressar un mínim del 25% de l'import del curs al compte
1491 0001 292034275723 de Triodos Bank
amb el concepte “nom, cognom, curs o programa al que s'inscriu”, i enviar un e-mail amb el comprovant de l'ingrés, el nom i cognoms, e-mail i telèfon de contacte a
info@escolaconciencia.com

135 €.

Escola ConCiencia:
Consell de Cent, 314, 6º 1ª. Barcelona
(entre Pg. de Gràcia i c. Pau Claris)

info@escolaconciencia.com

Coordina y dirigeix:
Yolanda Artero.
Psicòloga coach n º 06.630 (Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya). Professora de Ioga per AEKY (Associació Espanyola de Kundalini Ioga). Màster en Mediació Terapèutica Corporal per la UB.

Escola ConCiencia és membre d'AEKY, Asociación Española de Kundalini Yoga.AEKY