Escola ConCiencia

Cat | Esp
Coaching per al naixement

Sota aquest nom incloem una sèrie de serveis, tant de Coaching com d'altres disciplines, destinats al benestar de les persones, parelles, famílies que volen rebre un fill en les seves vides.

Especialment van dirigits a la dona que concep el fill en el seu ventre, de forma natural o mitjançant reproducció assistida i que vol donar a llum a casa o a l'hospital, d'una manera conscient, amorosa i respectuosa tant per al seu fill, com per a ella i la seva parella.

L'objectiu d'aquests serveis és acompanyar els nous pares a elaborar la seva paternitat potenciant la seva capacitat i confiança en si mateixos i en el nou rol.

• Aclarir i desmitificar les seves creences i pensaments limitants, que dificulten i obstaculitzen el bon desenvolupament del procés, així com les seves pors, dubtes, etc.
  • Alliberar-se de les pròpies càrregues emocionals, mentals, etc per anar més lleugers a l'exercici del nou rol com a pares.
  • Convidar als nous pares a una reflexió sobre les seves vides i al canvi si cal, de manera que els seus hàbits, costums, etc. ofereixin les millors condicions per al creixement saludable del Benvingut.

Idealment l'acompanyament s'iniciaria abans de la gestació i continuaria durant l'embaràs, part i postpart, oferint un acompanyament físic, mental, emocional i fins i tot espiritual.

Són diferents els motius pels quals una dona (i / o parella) pot demanar els serveis de Coach, d'un Psicòleg, d'una Doula, d'un Professor de ioga, entre ells:

• La recerca del major èxit possible, en termes de salut i felicitat:
    Vull el millor (per al meu fill, per a mi i la meva parella), mereixo el millor i aposto pel millor per tal de tenir una experiència única i meravellosa en el procés de donar vida a un ésser humà.
  • Una mala experiència en un primer part (instrumentalitzat: forceps, espàtules, cesària, etc) en hospital, fa prendre la ferma decisió d'un part natural a casa i la mare busca envoltar-se dels millors professionals, entre ells un coach, que l'ajudi a empoderar-se i a aconseguir un part tal com ella desitja.
  • Apareixen les pors, dubtes, ("Seré una bona mare?", "No vull ser com la meva mare" "Podré conciliar la meva vida professional amb la meva maternitat?" "Sóc gran per tenir un fill?" "Em sento pressionada socialment a ser mare i jo no sento aquest instint maternal". "Naixerà sa?".
  • En ocasions donar vida ens posa en contacte amb la mort: "quan jo vaig néixer, la meva mare va morir, podria succeir-me a mi". O bé la persona ha viscut una depressió en algun moment del seu historial personal o algun membre de la seva família, o bé la seva mateixa mare en néixer va viure una depressió postpart.
  • Una altra situació important és quan la dona decideix tenir un fill i no queda embarassada i pren la decisió d'acudir a tractaments de fertilitat, en ocasions de forma precipitada. "M'han dit que vaig molt estressada, i pot ser un motiu de no quedar-me embarassada, diuen que em relaxi, però és que no puc relaxar-me!"
  • En altres casos la dona es disposa a començar un procés de fertilitat artificial, li consta que aquest procés pot perjudicar la seva salut emocional i vol ser acompanyada professionalment amb objectius preventius.

Les persones interessades poden utilitzar un servei o un altre, o tots ells.

1. Coaching personal: a través d'entrevistes individuals i / o de parella.
  2. Coaching de pares: coaching de grups
  3. Doula per a l'embaràs, part i postpart.
  4. Ioga per a embarassades.
  5. Ioga per a parelles.
  6. Curs de cap de setmana: Consulta aquí el programa "Canviem el món, canviant el naixement"
  7. Psicologia: Teràpia individual o grupal (Programa "Bugada emocional")

Són molts els beneficis que s'obtenen amb el "Coaching per al naixement", sintetitzats en dos: una elevada probabilitat d'èxit en termes d'Amor, Consciència i respecte en rebre el vostre fill a la vida i la garantia total d'un creixement personal assegurat.

Inscripció
:
Escola ConCiencia:
Consell de Cent, 314, 6º 1ª. Barcelona
(entre Pg. de Gràcia i c. Pau Claris)

info@escolaconciencia.com

Coordina i dirigeix:
Yolanda Artero. Psicòloga Coach.Col·legiada n º 06.630 (Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya). Professora de Ioga per AEKY (Associació Espanyola de Kundalini Ioga). Màster en Mediació terapèutica Corporal per la UB. Professora d'Embaràs Conscient per K.R.I (Kundalini Research Institute). Diploma Ioga Doula de Gurujagat Kaur (Asociación Francesa / Kundalini Yoga Provenza Mieux-Etre).

Escola ConCiencia és membre d'AEKY, Asociación Española de Kundalini Yoga.AEKY