Educació emocional

Programa "Bugada emocional"

Des d’Escola ConCiencia tenim la certesa que per gaudir d’una salut plena i integral és necessari apostar per la salut emocional com a via per a la prevenció de malalties.

Bugada Emocional  neix com a programa d’educació emocional per oferir-te la possibilitat de fer net les teves emocions més doloroses, aquelles que t’estan impedint ser completament Feliç.
Posarem en aigua, a  remull, les taques que han embrutit el teixit emocional. Una vegada estovades les tractarem artesanalment o bé aplicarem un programa delicat de rentat .
Farem servir els sabons i suavitzants  més ecològics i biodegradables existents : l’Amor. L’eixugarem al  sol per higienitzar i donar llum i calor, elevant així, la Consciència de les teves emocions
Planxarem, per finalitzar, i així quedarà net, polit i impecable tot el teu teixit afectiu.
Amb aquesta senzilla metàfora volem dir-te que està al teu abast gestionar les teves emocions i viure una vida plena i Feliç.

Oferir un espai psicoterapèutic on poder sanar les diferents emocions de desamor, dolor, tristesa, por, ràbia, enuig, odi, ressentiment, etc.

Acceptar les situacions viscudes que les han provocat i transformar-les a través del perdó, canviant així, les emocions doloroses en sentiments més purs, amables i càlids.

Treball individual i en grup (dinàmica de grup: màxim 12 persones).

Des de la perspectiva de la Psicologia i el ioga tractem cos, ment i emocions com un tot integrat. Aplicant també la tècnica de “la pregunta estratègica” del coaching, com a fil conductor de la dinàmica de grup.
Tècniques i exercicis de Dramateràpia, Bioenergètica, Control emocional,etc.) Tècniques ioguiques ( exercicis de respiració per la gestió de l’emoció, meditacions poderoses per la neteja emocional, etc)

Curs 2013-14: de setembre a juliol. 20 hores.
Bugada emocional setmanal: dimarts de 10 h a 12 h
Bugada emocional mensual: 3r dissabte de cada mes. Horari: de 10 h a 14 h i de 16 h a 20 h

Podeu consultar i confirmar les dates al calendari d'activitats

Novetat:
skype
També t'oferim la possibilitat de fer entrevistes amb vídeoconferència, a través de Skype. Més Informació

info@escolaconciencia.com

Escola ConCiencia:
Consell de Cent, 314, 6º 1ª. Barcelona
(entre Pg. de Gràcia i c. Pau Claris)

Per confirmar la inscripció s'ha d'ingressar a primera quota (88 €) al compte
1491 0001 292034275723 de Triodos Bank
amb el concepte “nom, cognom, curs o programa al que s'inscriu”, i enviar un e-mail amb el comprovant de l'ingrés, el nom i cognoms, e-mail i telèfon de contacte a
info@escolaconciencia.com
o bé trucant personalment al tel. 650 94 24 87 per reservar plaça.

Preu: 99 € al mes