Programes per a l'empresa

Coaching per a empresaris

Escola ConCiencia pretén amb aquest programa que la disciplina del coaching arribi al petit empresari, en especial a aquelles persones que lideren el comerç de proximitat, donat que són la cèl.lula mare de l'activitat comercial i social, que dóna equilibri i harmonia a la nostra ciutat.

Coaching de grups. Sessió mensual el 3er. diumenge de cada mes.
Vegeu agenda: calendari d’activitats

Objectiu:

• Impulsar a través del coaching a donar un salt qualitatiu i quantitatiu de la filosofia subjacent a qui regenta el comerç de proximitat.
  • Oferir un espai d'apertura, creació i transformació de l'empresari
  • Acompanyar, donar suport en les decisions preses pel empresari.
  • Potenciar l’autoconeixement (creences, valors, comportaments,etc).
  • Crear un pla d’acció individual i/o grupal.
  • Compromís en l'execució del pla.
  • Desenvolupar competències i habilitats socials (Comunicació, assertivitat, lideratge, resiliència, gestió emocional, potenciar la ment, etc).
  • Augmentar l'eficàcia i rendibilitat del comerç.
  • Aconseguir la satisfacció i realització del empresari a través de la seva activitat comercial.

Metodologia:

A través de la conversa i la pregunta estratègica de coaching porta al individu i al grup a veure en perspectiva les situacions concretes plantejades i la seva realitat profesional, estimulant l'anàlisi, la indagació i la reflexió.

Utilització de tècniques, exercicis, jocs que afavoreixin la consecució dels objectius establerts, creant una dinàmica i cohesió de grup.

Data i horari:
Curs 2013-14. Tercer diumenge de cada mes.
De 10h a 14h.

Consulteu i confirmeu dates i horari al calendari d'activitats.

Novetat:
skype
També t'oferim la possibilitat de fer entrevistes amb vídeoconferència, a través de Skype. Més Informació

Inscripció i preu:
Per confirmar la inscripció s'ha d'ingressar la primera quota del curs (60 €) al compte
1491 0001 292034275723 de Triodos Bank
amb el concepte “nom, cognom, curs o programa al que s'inscriu”, i enviar un e-mail amb el comprovant de l'ingrés, el nom i cognoms, e-mail i telèfon de contacte a
info@escolaconciencia.com,
o bé trucar personalment per reservar plaça al tel: 650 94 24 87

Preu: 60 €./ mes

Escola ConCiencia:
Consell de Cent, 314, 6º 1ª. Barcelona
(entre Pg. de Gràcia i c. Pau Claris)

info@escolaconciencia.com

Coordina i dirigeix:
Yolanda Artero.
Psicòloga Coach, Col·legiada n º 06.630 (Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya). Professora de Ioga per AEKY (Associació Espanyola de Kundalini Ioga). Màster en Mediació Terapèutica Corporal per la UB.